Wealth Management SIB Academy

 

Update Your Profile...

 

As regulated by the Central Bank of the UAE, all banks need to maintain valid identity documents/ information for their customers, at all times. This helps banks know/ understand their customers and their financial dealings to be able to serve them better and manage risks prudently. 

 

You are kindly requested to update the following information with valid/original documents:

​Individuals
 

  • Emirates ID
  • Passport
  • Visa
  • Proof of residential address in UAE ((Attested rent contact, Utility  bill or bank statement mentioning complete home address)
  • Income Proof
  • Declaration Under Foreign Account (FATCA)- Individual
  • CRS-Individual Tax Residency Self-Certification Form

Company/ Entity
 

  • Emirates ID Card for all shareholders
  • Passport for all shareholders
  • Visa for all shareholders
  • Proof of operating address in UAE ((Attested rent contract, Utility Bill)
  • Trade License
  • Certificate of incorporation
  • Memorandum & Articles of Association
  • Declaration Under Foreign Account (FATCA)
  • CRS- Entity Tax Residency Self-Certification Form
  • CRS-Controlling Person Tax Residency Self-Certification Form – Entity

Ways to update:

 

Forms:

Kindly download the forms, scan the completed forms to update the bank with, all documents should be self-attested (signed by the customer) 

 

جدد بياناتك...

 

وفقًا لتعليمات المصرف المركزي لدولة الإمارات العربية المتحدة، فإنه يتعين على جميع البنوك الاحتفاظ بمستندات وبيانات هوية عملائهم الحديثة في جميع الأوقات. ومن خلال ذلك، سيتمكن المصرف من فهم جميع المعاملات المالية وخدمة متعامليه بشكل أفضل وإدارة المخاطر والاحتيالات بحذر.

 

يرجى منكم تحديث المعلومات التالية بالوثائق الصالحة والأصلية:

الأفراد
 

  • بطاقة الهوية الإماراتية
  • جواز السفر
  • تأشيرة الإقامة
  • إثبات إقامة في دولة الإمارات (عقد ايجار موثق، فاتورة كهرباء او مياه او هاتف منزل او كشف حساب يظهر عنوان السكن بالتفصيل)
  • إثبات دخل شهري
  • نموذج قانون الالتزام الضريبي للحسابات الأجنبية (FATCA)
  • نموذج الشهادة الذاتية للإقامة الضريبية (CRS) - للمنتسب
 

الشركات
 

  • بطاقة هوية جميع المساهمين الإماراتية
  • جواز سفر جميع المساهمين
  • تأشيرة إقامة جميع المساهمين
  • إثبات عنوان العمل في الإمارات (عقد ايجار موثق أو فاتورة الماء والكهرباء)
  • الرخصة التجارية
  • شهادة التأسيس
  • العقد والنظام الأساسي للشركة
  • نموذج قانون الالتزام الضريبي للحسابات الأجنبية (FATCA) – للشركات
  • نموذج الشهادة الذاتية للإقامة الضريبية (CRS) – للشركات
  • نموذج الشهادة الذاتية للإقامة الضريبية (CRS) – للمنتسب
 

طرق التحديث:

  • تفضل بزيارة أقرب فرع للمصرف
  • اتصل بمدير العلاقات الخاص بك
  • قم بتسجيل الدخول إلى حسابك المصرفي عبر الإنترنت: www.sib.ae
  • أرسل لنا المستندات والنماذج عبر البريد الإلكتروني [email protected] 

 

النماذج:

يرجى تحميل ونسخ النماذج بعد تعبئتها كاملة لتحديث البيانات لدى المصرف، يجب أن تكون جميع المستندات مصدقة ذاتيًا (موقعة من العميل)